Lake Powell, Zion NP - Reisverslag uit Glen Canyon Trailer Park, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu Lake Powell, Zion NP - Reisverslag uit Glen Canyon Trailer Park, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu

Lake Powell, Zion NP

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Glen Canyon Trailer Park

25 juli
Vanmorgen hadden we om half negen afgesproken in de lobby van het hotel. We hadden geen zin om weer zo uitgebreid te ontbijten. We kwamen uiteindelijk terecht in een klein tentje in Page waar we croissants en bagles hebben gegeten. De mevrouw achter de bar was niet de snelste. Mariska heeft ongeveer 20 minuten op haar latte macchiato moeten wachten. Daarna naar de Safeway voor wat boodschappen. We hebben e.e.a. ingekocht voor de lunch. Rond 10 uur waren we op pad richting Zion NP. Onderweg kwamen we over de Glan Canyon bridge en daar kon je de dam heel mooi zien. Toen een mooie rit langs lake Powell. De rit naar Zion was gelukkig niet al te lang. Alleen kwamen we er via de radio achter dat het in Utah een uur later is (helaas….)Toen we eenmaal het park binnen waren volgde een mooie rit met hele mooie uitzichtspunten. Gerard heeft weer veel foto’s gemaakt. Toen we net honger begonnen te krijgen kwamen we bij een hele mooie picknickplaats. Daar lekker onze lunch genuttigd onder een boom, het was weer behoorlijk warm. Daarna naar het Visitor Centre waar we met een bus langs alle mooie punten van Zion zijn gereden. Op de terugweg begon het opeens verschrikkelijk te onweren en te regenen. De temperatuur daalde van 38 naar 19 graden!! Br….We hebben zelfs een tijdje moeten schuilen voordat we naar de auto konden lopen. Volgens Gerard is het nu 16 graden en we zitten in de auto naar Bryce Canyon. We zullen daar over ongeveer 45 min zijn (om 18.15 Utah time). Morgen volgt het verslag van onze ervaringen in Bryce Canyon. Gelukkig blijven we nu 2 nachten in hetzelfde hotel en hebben we dus morgen de hele dag de tijd om hier alles goed te zien. Tot snel weer!