Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

26 juli
Gisteren waren we rond 18u in Bryce City. We logeren op het terrein van Ruby's Inn, wat een legende schijnt te zjn. We waren nog verkeerd gereden omdat er in een dorp verder eenzelfde straat bestond. Gerard heeft gelijk geboekt voor een diner met cowboy show. Dat was super leuk. Vanmorgen hebben we ontbeten bij Ruby's in, daar ook wat inkopen gedaan voor de picknick en toen richtng Bryce Canyon NP gereden. Het is niet zo goed te beschrijving hoe mooi het is. Iedere canyon heeft weer een andere vorm en andere kleuren. Ik zal aan Jeroen vragen om even een paar foto's te plaatsen. We zijn op verschilldende plaatsen gestopt om foto's te maken. Bij de laatste stop hebben we een wandeling gemaakt en daarna gepicknickt. Vanmorgen regende het een beetje en het was zelfs een beetje koud. Nu is de temperatuur zeer aangenaam, zo'n 23 graden. Een verademing!
Vanavond gaan we naar een Rodeo Show hier op het terrein, Nu hebben we even een rustig middagje. Wel lekker na al die drukke dagen.

• 27 Juli 2014 - 09:50

Ellen:

Ook wel eens lekker even relaxen! Druk programma!

• 27 Juli 2014 - 10:50

Ton En Dinette:

Hallo Lieve Allemaal!!

We hebben op deze zondagochtend even, nou ja even, jullie verslagen doorgelezen.
    Het is inmiddels zondagmiddag, hahahaha.
    Wat ziet dat er allemaal fantastisch uit.
    Wat gaaf allemaal en we denken dat je de canyon's zelf moet zien omdat de grootsheid
    niet te beschrijven is. (ff Ton porren)
    Lekker uitrusten nu en we kijken uit naar jullie volgende verslag,

Liefs en grtjs,
    Ton en Dinette

• 27 Juli 2014 - 19:17

Pamela En Christian:

Hahah, Dinette, ik onderschrijf jouw opmerking. Ik ben ook net even een poosje bezig geweest om bij te lezen. Tja, je kunt inderdaad de canyons niet beschrijven of op foto laten zien; om de grootsheid ervan te ervaren moet je er inderdaad zelf staan. Maar dan heb je ook een ervaring die je niet snel vergeten zal.

Mooie reis hoor. Nu proberen de indrukken vast te houden... dat is het moeilijkste was onze ervaring.

geniet ze allemaal.