Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

23 juli
Gelukkig was het ontbijt weer inbegrepen bij ons hotel. Melati en ik aten croissants en de rest typische Amerikaanse eieren met bacon of worst. Om 9 uur zaten we weer in de auto richting Grand Canyon. Dit verslag typ ik in de auto, want we hebben verder weinig tijd of puf om nog iets voor de weblog te typen. In de auto genoeg tijd! We rijden richting Sedona en Oak Creek Canyon. Prachtige rode rotsformaties. Echt heel mooi. Jeroen zal er een foto van bij doen. Wel apart hoe het dorge landschap ineens veranderd in een groene vallei. In Sedona zijn we gestopt en hebben we een lekkere lunch genomen in een Cowboy restaurant. Voor je het wist werd je drankje weer van tafel gehaald en bijgevuld voor de gratis refill. Te gek! Van Sedona direct naar het Grand Canyon National park gereden. Waar we om 15.45 aankwamen. Gelijk bij het visitor centre de eerste bleek op de Canyon geworpen bij het eerste uitzichtspunt. Prachtig! Je kunt gewoon niet beschrijven hoe mooi het is. Daarna naar onze Lodge (Yavapai lodge). Prima kamers maar helaas geen air conditioning. Het is hier wel een stuk koeler, zo’n 28 graden, maar in de kamers is het behoorlijk benauwd. Gelukkig hangt er wel een fan. Lekker opgefrist en toen richting El Trovar hotel. Hier had ik van te voren een tafel gereserveerd. Dit hotel ligt pal aan de rand van de Canyon (the rim). Een heel mooi restaurant en prima eten. Tussen het eten door zijn we een paar keer naar buiten gelopen om de zonsondergang te fotograferen. Daarna naar het hotel waar we nog even op wifi wilden om het verslag te uploaden en wat foto’s. Helaas was de wifi zo slecht dat dit niet lukte. Dan maar lekker naar bed!

• 27 Juli 2014 - 09:42

Ellen:

Wat een mooie ervaring weer! Geniet!