San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Caroline Hoeven - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Diego

5 augustus
We vinden een veel leuker tentje om te ontbijten, met prachtig uitzicht op zee. De dag kan niet meer stuk  Nu gaan we richting San Diego. Onze favoriete stad. Onderweg stoppen we nog even bij de Wallmart. Van Pamela had ik gehoord dat de make-up hier heel goedkoop is. We hebben dan ook behoorlijk wat ingeslagen! Daarna richting La Jolla. Dit is een heel mooi gedeelte van San Diego. Daar splitsen we op om wat te winkelen en daarna lunchen we in een super leuk ding. Alweer met een prachtig uitzicht op zee en op de zeeleeuwen. Na de lunch rijden we naar San Diego. Eerst droppen we onze spullen in het hotel. We zitten in een prachtig hotel aan de haven met uitzicht op de skyline van San Diego. Echt super. Dan besluiten we naar Seaport Village te gaan. Dit is wel veel groter geworden, maar het is nog steeds gezellig, met veel winkeltjes en restaurantjes. Daarna hebben we happy hour op onze kamer en ‘savonds gaan we naar Little Italy. Dit bestond vroeger nog helemaal niet, maar het is heel gezellig met veel leuke restaurantjes. We kunnen daar buiten eten en we hebben meteen contact met twee homo’s die aan een tafeltje naast ons zitten. We krijgen hun hele levensverhaal te horen. Typisch Amerikaans.
6 augustus
Onze laatste dag, snik, want morgen vertrekken we om 15.00 uur naar Mineapolis. We ontbijten bij een deli aan de haven. Daarna gaan we naar Coronado Beach. Voor ons ook weer nostalgisch, want vroeger kwamen we veel bij het hotel del Coronado. We parkeren de auto daar vlakbij en gaan eerst een paar uurtjes lekker aan het strand liggen. Daarna drinken we wat in het hotel op een prachtig terras. Daarna eten we nog een lekker ijsje. Nu zitten we aan het zwembad van het hotel. Voor ons doen een lui dagje dus. Vanavond gaan we naar Old Town om te eten en morgen ochtend blijven we ook lekker bij het hotel en het zwembad. We moeten om 13u op het vliegveld zijn en we zitten 5 minuten van het vliegveld, lekker makkelijk dus.
Bedankt voor het meelezen en tot snel in Nederland!! xxx

• 07 Augustus 2014 - 08:10

Ellen:

Wat een nostalgie! Geweldig jullie kunnen terug kijken op een prachtige reis x

• 07 Augustus 2014 - 08:11

Y Ophorst:

Jij bedankt voor het delen van je ervaringen